La T-mobilitat registra ja 700.000 altes després d’un any en funcionament - T-mobilitat

null La T-mobilitat registra ja 700.000 altes després d’un any en funcionament

La T-mobilitat registra ja 700.000 altes després d’un any en funcionament

27 de des. 2022

Quan es compleix un any de la seva posada en servei, el nou sistema de validació supera els 65 milions de viatges realitzats

Després d’un any de l’entrada en funcionament de la T-mobilitat, el nou sistema per viatjar a la xarxa de transport públic de l’àrea de Barcelona, es comptabilitzen al voltant de 700.000 persones usuàries donades d’alta. Actualment, el ritme de creixement és de 6.500 altes diàries, i quant a validacions diàries, el nou sistema registra al voltant de 460.000 viatges en dia feiner. Amb tot, la T-mobilitat supera ja els 65 milions de viatges realitzats.

El 23 de desembre de 2021 la T-mobilitat posava a disposició de la ciutadania la T-usual i la T-jove d’1 zona amb condicions i preus habituals en els 36 municipis de l’AMB. Ho feia després de realitzar un període de proves d’usabilitat obertes a la ciutadania (Primer contacte), començades a finals de juny del mateix any i que oferien testejar el nou sistema a preu reduït.

Títols disponibles amb T-mobilitat

Un any més tard, ja són 5 els títols disponibles amb T-mobilitat; T-usual (també FM/FN), T-jove (també FM/FN), T-casual i T-familiar, així com T-16, títol que ja compta amb prop de 175.000 de les noves targetes en funcionament. Pel que fa als nous suports de validació més utilitzats, la targeta en PVC registra un ús molt superior (93%) al de l’opció de telèfon mòbil (7%), un repartiment que s’espera que es compensi amb l’entrada en funcionament del sistema operatiu iOS per poder validar a finals del 2023.

Expansió territorial

L’expansió de la T-mobilitat fora de l’àrea metropolitana de Barcelona és progressiva des del passat estiu. Actualment, el nou sistema permet viatjar pel 100% la xarxa ferroviària de l’ATM de Barcelona, a tota la xarxa de bus de l’àrea metropolitana de Barcelona i prop del 80% dels serveis interurbans i urbans d’autobús de les corones 2, 3, 4, 5 i 6.

Atencions Centre Atenció i Informació (CAI)

Actualment, el Centre d’Atenció i Informació (CAI) rep de mensualment fins a 19.301 trucades al telèfon gratuït d’atenció, 1.429 consultes a través de xarxes socials, 6.349 visites presencials i gestiona 1.421 peticions via formulari. (dades de novembre de 2022).

 

Canals de venda dels títols

Pots comprar els títols de totes les zones a tots els canals de comercialització oficials de la T-mobilitat:

 

Canals d’atenció

La T-mobilitat posa a disposició de la ciutadania diferents canals d’atenció per resoldre dubtes i incidències:

D’altra banda, es recorda que, a partir de l’edat de 6 anys, totes les persones que viatgen en transport públic estan obligades a l’ús de la mascareta.

Anar a l'inici de la pàgina