Tens dubtes? - T-mobilitat

Visita el nostre canal de Youtube

 

Si tens dubtes sobre com dur a terme alguna acció o gestió de la T-mobilitat, no deixis d’explorar els nombrosos videotutorials que trobaràs al nostre canal de Youtube.

 

Una noia mira el seu mòbil

Preguntes freqüents

Per què m'he de canviar a la T-mobilitat? Quins beneficis tindré si la faig servir?

El nou sistema T-mobilitat aporta agilitat, perquè et permet accedir a tota la xarxa de transport públic, amb una targeta recarregable o amb el telèfon mòbil, totes dues opcions amb tecnologia sense contacte. Aporta comoditat, perquè et permet fer moltes gestions, compres i consultes a través d’Internet i de l’app mòbil. I aporta seguretat, si optes per la targeta de plàstic, disposaràs d'un suport més resistent i durador, i et permetrà recuperar els títols comprats en cas de pèrdua, robatori o danys.

 

Com em puc fer la T-mobilitat?

Dona’t d’alta al nou sistema, en línia o de manera presencial, i tria quin tipus de targeta vols per viatjar: 

•    Targeta personalitzada: quan t’hagis donat d’alta, demana la targeta en aquest mateix web. 

•    Viatjar amb el mòbil (si tens un Android amb NFC): descarrega l’app.

•    Targeta de cartró: la pots comprar a qualsevol màquina de venda de bitllets de la xarxa de transport, sense fer cap altra gestió prèvia ni donar-te d’alta.
 

 

On em puc donar d’alta?

En línia, ho pots fer a través d’aquest mateix web i del web de TMB i del web d’FGC. Presencialment, a qualsevol dels punts d’atenció de la xarxa de transport públic que estiguin habilitats. Consulta quins són, els seus horaris i si requereixen cita prèvia.

 

Una persona menor d’edat es pot donar d’alta a la T-mobilitat?

Sí, però amb el permís de les persones que en són responsables (família, tutors o tutores legals). En aquest cas, el pare, la mare, el tutor o la tutora han de gestionar el compte T-mobilitat de la persona menor d’edat, i hi estaran vinculats.

 

 

És obligatori o ho serà utilitzar el sistema de la T-mobilitat?

Alguns títols de transport integrats només es poden trobar en el sistema T-mobilitat, actualment. Durant els propers mesos, tots o gairebé tots els títols de transport hauran fet aquest pas, així que la T-mobilitat acabarà sent l’únic sistema vàlid.

 

Puc ser persona usuària de la T-mobilitat sense donar les meves dades?

Sí. Existeix un tipus de targeta, anònima de cartró, que es pot adquirir a les màquines de venda de bitllets de la xarxa de transport (metro, tren, tramvia). Es pot comprar directament amb el títol carregat que triïs, però té menys avantatges i no accepta tots els títols. En aquest cas, és una opció vàlida per a qui utilitzi la T-usual, T-casual, la T-familiar o la T-grup. 

Sigui com sigui, les dades de les persones que decideixen registrat-se al sistema se sotmeten a un control estricte i a una privacitat regulada per la Llei de protecció de dades, ja que la T-mobilitat és un projecte dirigit i impulsat per les institucions públiques catalanes.

Puc deixar la T-mobilitat a algú?

Només en el cas d’ús dels títols que no són personals, com la T-casual i la T-familiar. Amb aquests títols, una altra persona que no siguis tu pot viatjar amb la teva targeta. En canvi, si hi tens una T-usual o una T-jove, en tant que són títols personals, no la pots deixar a altres persones.

 

Què passa si m’enxampen amb la T-mobilitat d'una altra persona?

Utilitzar la targeta d’una altra persona no és un problema, però sí que ho és utilitzar un títol personal d’una altra persona, ja que això es considera un ús fraudulent. Si un equip d’inspecció de la xarxa et demana el títol i portes el d’una altra persona, t’exposes a una sanció amb una percepció mínima i que el títol sigui bloquejat.

 

I si em bloquegen un títol a causa del mal ús, què he de fer?

Si es tracta d’un títol de tarifa general com ara una T-usual o un títol bonificat com la T-jove, la infracció comporta la pèrdua del títol amb el que s’ha realitzat el frau.

En cas de ser el primer cop que es realitza frau amb aquest títol, pots esperar a que finalitzi la vigència del títol bloquejat i contactar amb l’operador per que el desbloquegi, o bé, donar de baixa el suport bloquejat, comprar un de nou i carregar el títol corresponent, a través de l’àrea personal a l’apartat de Suports i títols.

Pels títols de Famílies Monoparentals i Famílies Nombroses (FM/FN) i pel títol T-16, que requereixen una acreditació, has de presentar un escrit amb al·legacions. Ho pots fer mitjançant el formulari oficial de ‘Petició’ de la Generalitat, seleccionant Autoritat del Transport Metropolità (ATM) Àrea de Barcelona en l'ens destinatari: juntament amb les teves dades, hauràs d’exposar detalladament les causes que justifiquen l’ús inadequat del títol, així com adjuntar els documents que puguin justificar els fets que exposes. També la pots presentar presencialment a qualsevol administració pública, mitjançant els mecanismes admesos legalment. Més informació, aquí.

Rebràs resposta amb la resolució en el termini màxim de tres mesos a partir de la data de registre de la teva al·legació.

 

Si estava viatjant amb la targeta virtual que porto a l’app T-mobilitat i el mòbil em deixa de funcionar o em quedo sense bateria, em poden multar?

Sí, seria com si viatgessis sense títol, atès que el bon funcionament del mòbil és responsabilitat de la persona usuària. Així, l’equip d’intervenció et podria imposar una percepció mínima.

 

Si tinc la targeta en format virtual al mòbil i el perdo, com aconsegueixo un duplicat?

És molt senzill. Només has de descarregar-te l'app T-mobilitat en el teu nou mòbil, iniciar la sessió amb les teves credencials i sincronitzar en aquest nou dispositiu la teva cartera electrònica. D'aquesta forma, es deshabilitarà al teu mòbil perdut i s'activarà al nou, sense haver de pagar res i recuperant el títol que estaves utilitzant. 

 

La T-mobilitat està bloquejada, què he de fer?

Si l’has bloquejat tu, la pots desbloquejar sempre que no n’hagis demanat un duplicat. Ho pots fer des de l’«Àrea personal» de la pàgina web, o presencialment, a les oficines d’atenció habilitades. Si trobes que la T-mobilitat està bloquejada per una sanció, o en desconeixes el motiu, posa’t en contacte amb nosaltres a través dels canals que t’oferim, amb els canals de TMB o els canals d’FGC.

 

Si no funciona la targeta, què he de fer?

La tecnologia en què es basa el sistema T-mobilitat té una fiabilitat elevada. Tot i això, si el suport deixa de funcionar, en pots aconseguir un duplicat amb els títols que conté en qualsevol dels punts presencials de la xarxa que prestin aquest servei. Aquest duplicat, considerat com un bescanvi, és gratuït sempre que el suport deixi de funcionar per causes alienes a la persona usuària i estigui en garantia. Si el suport no està en garantia o l’ha malmès la persona usuària, caldrà pagar-lo de nou. Els títols que conté el suport espatllat, però, es traspassen de manera gratuïta al nou suport.

 

I si no funcionen les màquines validadores o els passos de validació? 
 
Si es tracta d'una estació ferroviària, primer de tot, prova en diferents passos. Si no n'hi hagués cap preparat per a la T-mobilitat, parla amb el personal d'estació perquè t'ajudin. Si no trobessis cap agent d'estació, pots contactar a través de l'intèrfon i transmetre el teu problema.
 
En el cas d'un autobús, parla amb el personal de conducció, que t'ha d'oferir ajuda i solució, com ara un bitllet d'incidència.

 

Què significa que una targeta està en garantia?

Que queda cobert qualsevol defecte de fabricació del xip de la targeta durant cinc anys. La garantia, però, no cobreix els danys o el desgast derivats de fer servir la targeta o a causa d’un mal ús per part de la persona usuària.

 

I si s’espatlla durant un trajecte?

Et pots trobar en dues situacions. D’una banda, que s’espatlli un cop ja has fet la validació i que, per tant, ja estiguis fent el desplaçament; en aquest cas, quan puguis, dirigeix-te a un dels punts d’atenció presencial inclosos en el projecte T-mobilitat i demana un duplicat del suport.

 De l’altra, que la targeta s’espatlli abans de validar el títol i no puguis entrar a la xarxa. En aquest cas, si et trobes a la xarxa ferroviària, has d’obtenir un bescanvi provisional, que has de demanar al personal de l’estació, i, posteriorment, t’has de dirigir a un punt presencial per rebre el duplicat. En canvi, si et trobes a la xarxa d’autobús, has de pagar un bitllet d’incidència i, posteriorment, sol·licitar el reemborsament del bitllet i el duplicat del suport als punts d’atenció.

 El duplicat és gratuït sempre que el suport deixi de funcionar per causes alienes a la persona usuària i estigui en garantia. Si el suport no està en garantia (cinc anys) o la persona usuària l’ha malmès, l’has de tornar a pagar. En qualsevol cas, obtindràs el duplicat amb els títols que contenia abans d’espatllar-se.

 

Què he de fer si perdo la meva T-mobilitat?

En cas de pèrdua o robatori del suport, el pots bloquejar (a través del web, de l’app, trucant al número d’atenció a les persones usuàries o presencialment en una oficina d’atenció dels operadors i al Centre d’Atenció i Informació T-mobilitat) per assegurar que ningú més no el fa servir. Si més tard el trobes, el pots desbloquejar.

Si no el pots recuperar, pots demanar-ne un duplicat a les oficines d’atenció habilitades per fer duplicats, però has d’assumir el cost del nou suport. Des del moment en què demanes el duplicat, però, ja no pots fer servir l’antic suport si el trobes. Encara que hagis de pagar el preu del suport, conserves el títol o els títols que hi tenies carregats.

 

Quants tipus de targetes diferents de T-mobilitat hi ha?

N’hi ha tres: 

 

  1. Una targeta recarregable personalitzada, en la qual pots carregar els títols de transport habituals. 
  2. L’app T-mobilitat, que et permet dur al mòbil una cartera electrònica amb els títols de transport de sempre. 
  3. Una targeta de cartró, que té menys avantatges i només permet carregar-hi la T-usual i els títols no personals. 

Tots tres funcionen sense contacte i de manera independent, és a dir, que tinguis un títol a la targeta no significa que també el tinguis al mòbil, i viceversa.
 

Com aconsegueixo la targeta T-mobilitat personalitzada?

La targeta recarregable personalitzada es pot adquirir als punts presencials de la xarxa de transport públic: a les diferents oficines d’atenció dels operadors i al Centre d’atenció i informació T-mobilitat (CAI). També, mitjançant els canals digitals: webs de T-mobilitat, de TMB i FGC. Té un cost de 4,5 euros i una garantia de cinc anys.

 

He demanat la T-mobilitat personalitzada: quants dies trigarà a arribar? Què he de fer si no la rebo? 
La targeta T-mobilitat arribarà a l’adreça que hagis indicat en un període aproximat de 5-10 dies. Si passat aquest temps, no en tens cap notícia, posa’t en contacte amb les vies de contacte del canal al qual hagis fet la sol·licitud. Si és a través de T-mobilitat, amb el Centre d’Atenció i Informació T-mobilitat (CAI). Si és TMB o FGC, a través dels seus canals. 
 

Com puc activar la targeta que m’arriba a casa?

Primer, necessites aconseguir el teu PIN d’activació. Has de consultar el PIN d’activació en aquest web, iniciant sessió a la teva àrea personal. Trobaràs el botó de consulta a l’apartat de ‘Gestionar targetes’.

Quan tinguis el PIN, podràs activar la targeta de dues formes:

  • A través de l’app T-mobilitat, si tens un mòbil amb NFC: llegeix la targeta amb el telèfon, introdueix el PIN i torna a apropar els dos elements.

  • En una màquina d’autovenda de la xarxa. Apropa la targeta al lector de la màquina, segueix les instruccions per introduir el PIN i torna a apropar la targeta.

 

Com puc aconseguir la T-mobilitat de cartró?
Actualment, la pots aconseguir en qualsevol màquina d’autovenda de la xarxa ferroviària de transport: metro, tren i tramvia. Té un cost de 0,50€, que se sumen al preu del títol que estiguis comprant, però és recarregable, és a dir, només l’has de comprar una vegada. Després, la podràs anar recarregant en les mateixes màquines o amb les app T-mobilitat, TMB App i FGC T-mobilitat.
 

 

 

Puc comprar la T-mobilitat al bus, als estancs o en altres punts de venda habitual?

Als autobusos, no. En canvi, aviat podràs comprar targetes de cartró T-mobilitat als estancs, quioscos i altres punts de venda oficials.

 

Com puc tenir la T-mobilitat al telèfon mòbil?

Descarrega’t l’app de la T-mobilitat (Android o iOS), l’app de TMB o la d'FGC. Si disposes d’un telèfon amb sistema operatiu Android amb tecnologia NFC, també pots accedir al transport públic validant el títol amb el mòbil, gràcies al sistema sense contacte. Per utilitzar el mòbil com una targeta i accedir a la xarxa, has de pagar una funcionalitat de la mateixa aplicació, que costa un euro.

 

Per què la T-mobilitat i l’app tenen un cost? El sistema antic no en tenia.

Es tracta d’un preu simbòlic per cobrir una petita part del cost de producció de les targetes i la tecnologia que permet utilitzar el mòbil per accedir al transport públic i fer moltes altres gestions de manera digital. 

 

I si tinc un telèfon que no té sistema operatiu Android o tecnologia NFC?

Si ets persona usuària d’Apple, pots descarregar-te l’app i optar per la targeta T-mobilitat personalitzada o de cartró, i podràs recarregar tots dos tipus amb el telèfon.

D’altra banda, si el teu dispositiu no té tecnologia NFC, no pots validar el títol per accedir al transport públic.

 

Puc tenir una targeta T-mobilitat i l’app T-mobilitat alhora?

Sí, pots adquirir una targeta recarregable i tenir l’aplicació mòbil a la vegada, però funcionen de manera independent, com dos suports diferents que no estan vinculats.

 

Per què no puc comprar o recarregar si no tinc un mòbil sense NFC?

Si el teu telèfon no té NFC, no pots carregar el títol adquirit a la targeta per aproximació dels dos elements, que és el que significa NFC: Near Field Communication, o comunicació de camp proper.

 

He demanat la targeta T-mobilitat, però prefereixo fer servir el mòbil. Com faig el canvi?

Si ja has adquirit la targeta T-mobilitat, no és possible tornar-la. Però recorda que pots compaginar l’ús de la targeta T-mobilitat i l’app mòbil sense cap problema i que tots dos elements es complementen. Recorda que els dos suports funcionen de manera independent, com dos suports diferents que no estan vinculats.

Els preus del transport canvien amb la T-mobilitat?

No. Els preus i les tarifes són aprovats pel Consell d’Administració de l’Autoritat del Transport Metropolità de l’àrea de Barcelona cada any.

 

Pagarem per quilometratge a partir d’ara?

De moment, no. El futur sistema tarifari per quilometratge entrarà en funcionament més endavant, quan la T-mobilitat ja estigui consolidada. Inicialment, el nou sistema funcionarà amb els mateixos títols que hi havia fins ara: la gamma de títols integrats de l’ATM.

 

I podré fer servir qualsevol títol amb la T-mobilitat?

Amb la T-mobilitat es poden fer servir la T-casual, T-usual i la T-jove i les versions d’aquests títols per a FM/FN, la T-familiar, la T-grup, la T-70/90 FM/FN i la T-16. El desplegament de la gamma de títols és progressiu.

 

La T-4 o la T-Rosa no estan encara en la T-mobilitat?

Si tens una targeta rosa gratuïta o reduïda, o una targeta de passi d’acompanyant, ja t’arribarà la informació quan aquests títols socials de l’AMB també passin a ser sense contacte. De moment, pots continuar viatjant amb aquestes targetes com fins ara.

Si has de comprar una T-4, ho pots seguir fent com fins ara, a les màquines del metro o als estancs.

Si vols sol·licitar la targeta rosa o passi d’acompanyant per primera vegada, pots dirigir-te a la pàgina web amb.cat/mobilitat o a les oficines d’atenció del teu ajuntament.

Per a més informació pots adreçar-te al telèfon 900 70 00 77.
 

Canvia l’adquisició de títols socials o que requereixen acreditació?

Amb el nou sistema, les persones usuàries tenen associats perfils bonificats específics, segons les seves característiques i la documentació que presentin. Per exemple, a les persones menors de 30 anys se’ls vincula de manera automàtica el perfil Jove, que els permet adquirir la T-jove. Altres perfils específics, com ara l’FM/FN, requereixen que es presenti la documentació pertinent un sol cop.

 

Com acredito la bonificació de família monoparental o nombrosa?

Només has de donar d’alta aquest perfil bonificat un cop i es pot fer de manera telemàtica o presencial, en algun dels punts de la xarxa habilitat per crear el perfil FM/FN. Has de presentar el document d’identitat, NIE o passaport, a més de la targeta de família monoparental o nombrosa de la Generalitat, o de la teva comunitat autònoma. Un cop ho hagis fet, podràs comprar títols d’FM/FN per a la teva T-mobilitat per qualsevol dels canals del nou sistema, durant la vigència de la teva documentació de família. Quan aquesta documentació caduqui, hauràs de renovar la validesa del perfil amb la nova documentació.

 

Quina documentació he d’aportar per aconseguir els títols amb descompte?

Les condicions per aconseguir els títols bonificats continuen sent les mateixes que fins ara, així que has de presentar la mateixa documentació, que varia segons el títol social que vulguis adquirir. Inicialment, la T-mobilitat és compatible amb la T-jove i les T-usual i T-jove de gamma FM/FN, amb la T-70/90 de FM/FN.

 

En una sola targeta recarregable puc portar diferents bitllets?

Ara mateix, pots portar un títol més una recàrrega reserva del mateix títol a qualsevol targeta T-mobilitat o el telèfon mòbil.

 

M’he equivocat comprant un títol. Què he de fer?

Si el títol encara està per estrenar, el pots tornar sense cap problema, durant les 24 hores posteriors a la compra. Si l’has adquirit per via digital, en pots fer la devolució a través de l’«Àrea personal», a l’apartat on tens els títols i suports. Per a obtenir la devolució de manera presencial, has d’anar a un punt d’atenció de l’operador al qual hagis comprat el títol que vols tornar, sigui pel canal que sigui (presencial, màquines d’autovenda, canals digitals o app). És a dir, per a tornar un títol que hagis adquirit en qualsevol plataforma de TMB, has d’anar a un punt de TMB; per a tornar un títol adquirit en plataformes d’FGC, has d’anar a un punt de FGC, etcètera. Si has adquirit el títol a través d’una plataforma ATM, pots obtenir la devolució presencial al Centre d’atenció i informació de la T-mobilitat (CAI).

En qualsevol cas, els 4,5 euros de la targeta o l’euro de l’ús de l’aplicació no es retornaran.

 

On puc consultar la validesa i el saldo del meu títol?

Pots veure l’estat dels títols a l’«Àrea personal» de la pàgina web o a través de l’app T-mobilitat, al canal digital de TMB i la seva app, i del web d’FGC. També pots fer una consulta a les noves màquines de consulta que hi ha als autobusos i a les màquines d’autovenda de la xarxa de transport.

 

Puc obtenir un rebut o una factura dels títols que compri?

Sí. A l’«Àrea personal» pots revisar, en línia, l’historial de rebuts i factures de compres vinculades a la T-mobilitat, i els pots descarregar, així com a la web de TMB i del web d’FGC. També pots demanar qualsevol rebut o factura al Centre d’atenció i informació de la T-mobilitat i a les oficines d’atenció dels operadors.

 

Puc viatjar amb la T-mobilitat a l’aeroport en metro?

Depèn del títol que hi portis carregat. Igual que amb el sistema de bitllets de cartró, la T-usual o la T-jove sí que t’ho permeten. En canvi, no pots viatjar amb la T-casual o la T-familiar, en metro. Però sí que pots anar amb tren o autobús: Com arribar en transport públic a l'Aeroport de Barcelona-El Prat - ATM.

 

Amb la T-casual o la T-familiar, podem viatjar jo i una altra persona?

La T-casual és unipersonal, així que només la pot utilitzat una persona cada vegada, no es pot utilitzar simultàniament per més d’una persona. En canvi, sí que es pot compartir si viatgeu en moments diferents. En canvi, la T-familiar sí que permet que diverses persones validin de forma consecutiva en el mateix moment, ja que és un títol multipersonal.

 

Si tinc un títol multiviatge i valido el meu últim trajecte, puc recarregar mentre encara estic viatjant, per guanyar temps, o he d’esperar a acabar el viatge?

Si el títol que vols comprar és el mateix que acabes de gastar, no hi ha cap problema, pots recarregar un nou títol a alguna de les apps o a una màquina. Però has de tenir en compte que, si carregues un títol diferent del que portaves, perdràs el dret de transbordament de la teva darrera validació. Si estàs en una xarxa ferroviària que et demana validació de sortida, a més, com ara FGC o Rodalies, no podràs fer correctament la validació de sortida. Seria com estripar l’antiga targeta de cartró enmig d’un trajecte. En aquest cas, si el que vols és canviar de títol, et recomanem que esperis a acabar el trajecte.

Consultes les preguntes sobre T-16 en el seu apartat corresponent d'aquest web.

Quines dades he de donar per a poder-me donar d’alta a la T-mobilitat? 

Per poder-te donar d’alta, necessitem saber i verificar la teva identitat mitjançant el teu nom i cognoms, data de naixement i document d’identitat. Així mateix, si ets beneficiari/a d’algun títol bonificat, necessitem poder verificar la condició que propicia aquest fet. ​Per fer-ho, com a persona usuària pots triar l'opció que desitgis, o bé autoritzar la consulta directa per part d'ATM d'aquesta condició, o bé aportar la informació que se’t requereixi per verificar aquesta condició. És imprescindible triar una de les dues opcions, doncs, en cas contrari, no podrem verificar la teva condició bonificada i no podrem tramitar-ho. En el moment de facilitar les teves dades personals, l’ATM únicament es queda amb la informació necessària i la resta s’elimina.

 

Puc facilitar dades personals a través dels canal de Twitter i Telegram d’ATM o T-mobilitat?

No, aquests canals són purament informatius i d’atenció, però en cap cas les persones usuàries han de facilitar cap tipus d’informació personal pels mateixos.​ Qualsevol informació personal o document que s’enviï a través d'aquests canals serà esborrada i, en cap cas, utilitzada o tramitada per part de l'ATM. Els canals d’entrada d’informació són els que s’especifiquen a la web de la T-mobilitat.

 

Per què apareix el meu nom imprès a la targeta T-mobilitat? 

Perquè es tracta d'una targeta personal i intransferible associada als teus títols.

 

Com protegiu les meves dades? 

Des de l’ATM, es fa un esforç per garantir la protecció davant les amenaces de seguretat actuals. D’acord amb la normativa de protecció de dades vigent, protegim les teves dades amb mesures de seguretat eficaces en funció dels riscos que comporti l’ús de la teva informació.

 

Durant quant temps conserveu les meves dades? 

La T-mobilitat és un servei públic impulsat i gestionat per l’ATM que compleix amb la normativa relativa a la limitació de la conservació de les dades personals de les persones usuàries. L’ATM disposa d’un registre d’activitat de tractament on es pot consultar els criteris aplicables per a la conservació de les dades respecte aquest servei.

 

Cediu les meves dades a tercers? 

No. Les dades de caràcter personal no són cedides ni comunicades a tercers. Les dades de caràcter personal recollides únicament s’utilitzen legítimament per a les finalitats mencionades en la política de dades publicada a la web de la T-mobilitat.

 

 

Puc retirar el meu consentiment si canvio d’opinió en un moment posterior? 

Sí, la persona titular del compte de T-mobilitat pot, en qualsevol moment, retirar el seu consentiment de dades i donar-se de baixa del servei seguint el procediment indicat.

 

 

Per què demaneu les dades personals? 

Les dades personals que les persones usuàries proporcionen de forma voluntària s’utilitzen per dur a terme els següents tractaments:

 

  1. Per al registre, atenció, tramitació i resposta a la comunicació de la persona interessada.

  2. Per al registre, atenció i gestió de les sol·licituds de drets de protecció de dades, reconeguts a les persones interessades.

  3. Per a gestionar l’alta i adquisició de la T-mobilitat i les seves comunicacions informatives i operatives.

  4. Gestió de la utilització de l'app de la T-mobilitat.

  5. Per finalitats estadístiques, i científiques.

 

Aquestes finalitats es poden consultar a la política de dades publicada a la web de la T-mobilitat.

 

Qui tindrà accés a la informació que proporciono? 

L’accés a la informació facilitada està limitat per garantir la teva seguretat. Només el personal assignat a la tramitació i que està degudament autoritzat pot tenir accés a la informació.

 

Hi ha càmeres de videovigilància al Centre d’atenció i informació (CAI) de la T-mobilitat? 

Sí, el CAI compta amb càmeres de vigilància degudament senyalitzades per preservar la seguretat de les persones i les instal·lacions.

Has llegit les FAQs i encara et queden dubtes ?

Posa’t en contacte amb nosaltres al través d’algun dels canals que t’oferim.

Vols que et truquem? Deixa’ns el teu número de telèfon i hora de contacte.

Accepto la política de privacitat

Passa’t a la T-mobilitat

 

  1. Dona't d'alta en aquest web.
  2. Demana la targeta o configura l'app per viatjar amb el mòbil.
  3. Tria quin títol vols carregar.
  4. Mou-te millor!

 

Dues persones parlen de la T-mobilitat en un autobús
Anar a l'inici de la pàgina