Condicions d’ús dels canals atenció
La T-mobilitat posa a la teva disposició un ampli equip de persones que recolliran els teus comentaris, intentaran respondre els teus dubtes i t’ajudaran a completar tràmits mitjançant els nostres canals d’atenció.
Darrere de cada consulta, hi ha una persona. Per això, et convidem a evitar certes actituds i continguts inapropiats en les teves comunicacions, tant per al bé de les persones que treballem a la T-mobilitat com per al teu bé i el de la ciutadania en general. Per tant, cal evitar:
- El llenguatge ofensiu, violent o inapropiat.
- Els comentaris discriminatoris.
- La publicitat o la promoció d’altres empreses.
- La informació de tercers si no tens permís per a compartir-la.
- La violació de drets d’autor o de propietat intel·lectual.
- La informació sensible (número de targeta bancària, dades de salut, ideologia, origen ètnic, etcètera).
- La informació personal (correu electrònic, telèfon, adreça, contrasenyes, etcètera). Si ens has de proporcionar aquesta informació, recorda que ho has de fer mitjançant un missatge privat o bé pel canal que el nostre equip d’atenció et sol·liciti.
Compta amb nosaltres si segueixes tots aquests consells. A les xarxes socials, eliminarem els comentaris que no compleixin aquests estàndards i bloquejarem les persones que infringeixin les normes de manera reiterada.