Condicions ús canals - T-mobilitat

Condicions d’ús dels canals atenció

 

La T-mobilitat posa a la teva disposició un ampli equip de persones que recolliran els teus comentaris, intentaran respondre els teus dubtes i t’ajudaran a completar tràmits mitjançant els nostres canals d’atenció. 

Darrere de cada consulta, hi ha una persona. Per això, et convidem a evitar certes actituds i continguts inapropiats en les teves comunicacions, tant per al bé de les persones que treballem a la T-mobilitat com per al teu bé i el de la ciutadania en general. Per tant, cal evitar:

  • El llenguatge ofensiu, violent o inapropiat. 
  • Els comentaris discriminatoris.
  • La publicitat o la promoció d’altres empreses.
  • La informació de tercers si no tens permís per a compartir-la.
  • La violació de drets d’autor o de propietat intel·lectual. 
  • La informació sensible (número de targeta bancària, dades de salut, ideologia, origen ètnic, etcètera). 
  • La informació personal (correu electrònic, telèfon, adreça, contrasenyes, etcètera). Si ens has de proporcionar aquesta informació, recorda que ho has de fer mitjançant un missatge privat o bé pel canal que el nostre equip d’atenció et sol·liciti.

Compta amb nosaltres si segueixes tots aquests consells. A les xarxes socials, eliminarem els comentaris que no compleixin aquests estàndards i bloquejarem les persones que infringeixin les normes de manera reiterada. 
 

Anar a l'inici de la pàgina