El 15 de març ja no es podrà adquirir la T-jove en cartró: només estarà disponible en T-mobilitat - T-mobilitat
El 15 de març ja no es podrà adquirir la T-jove en cartró: només estarà disponible en T-mobilitat
01 de març 2023Les T-jove de cartó comprades abans del 15 de març es podran utilitzar fins al 15 de gener del 2024
La T-jove serà el primer títol integrat de l’ATM de Barcelona que es deixarà de vendre en versió magnètica (cartró). Tal com l’ATM va anunciar al mes de desembre, l’abonament per al col·lectiu jove només estarà disponible en el nou sistema T-mobilitat; aquest pas es produirà el 15 de març, un cop s’ha pogut finalitzar el desplegament del nou format de validació sense contacte a totes les línies de transport que recorren i connecten les 6 corones de l’àrea de Barcelona.
En aquest sentit, les persones usuàries que encara no hagin fet el pas al nou sistema hauran de donar-se d’alta abans d’adquirir un nou títol. El canvi no suposa que les T-jove magnètiques deixin de funcionar; si algú encara disposa d’una T-jove en cartró amb validesa, podrà seguir viatjant amb ella aquest 2023 fins que s’esgoti.
El que ja no es podrà fer és adquirir una T-jove magnètica a les màquines d’autovenda dels operadors ferroviaris. Altres punts de venda de títols, com ara quioscos o estancs, també les deixaran de vendre a curt termini.
Durant els propers dies l’ATM comunicarà de manera oficial els detalls sobre l’ampliació de la T-jove fins als 30 anys, que només estarà disponible en T-mobilitat.
Avui dia, la ciutadania efectua prop de 700.000 viatges diaris amb el nou sistema T-mobilitat.
Canals de venda dels títols
Pots comprar els títols de totes les zones a tots els canals de comercialització oficials de la T-mobilitat:
Les màquines d’autovenda dels operadors TMB, Ferrocarrils, Rodalies i TRAM.
Els webs de T-mobilitat, TMB i FGC, en el cas de compra de la targeta.
Les aplicacions T-mobilitat, TMB App i FGC T-mobilitat.
Canals d’atenció
La T-mobilitat posa a disposició de la ciutadania diferents canals d’atenció per resoldre dubtes i incidències:
- Twitter T-mobilitat: @T_mobilitat
- Canal d’atenció de Telegram: Telegram Atenció
- Telèfon gratuït 900 928 900.
- Centre T-mobilitat: av. de la Granvia de L’Hospitalet, 16-20. (Demana cita prèvia).