Has perdut la targeta? - T-mobilitat

Què fer si perds la T-mobilitat?

Has perdut la teva T-mobilitat i hi duies un títol on encara quedaven viatges o dies per gastar? Els pots recuperar, seguint aquests passos:

  • Accedeix a l’apartat ‘Gestionar targetes’ de la teva àrea personal.
  • Entra a la targeta que vols bloquejar.
  • Busca el botó ‘Sol·licitud de bloqueig’ i efectua el bloqueig.

 

  • Busca el punt d’atenció que faci duplicats que et sigui més còmode.
  • Demana cita prèvia o acudeix sense cita, segons el punt.
  • Amb les teves dades, demana un duplicat de targeta i paga els 4,5 €.
  • Rebràs una targeta nova amb els viatges que et quedessin en la targeta perduda*.

*Tingues en compte que, si tenies un abonament temporal (T-usual o T-jove), el temps de validesa no s’atura amb el bloqueig.

Què fer si es perd la T-16?

El cas de la T-16 és diferent del d'una targeta T-mobilitat normal. Tens dues opcions:

Pots apropar-te a qualsevol dels següents punts i demanar un duplicat, per 4,5 €:

  • El Centre T-mobilitat: Av. de la Granvia de L’Hospitalet, 16-20. Amb cita prèvia.

  • Autocars Font: carrer Tamarit, 105, Ripollet. Amb cita prèvia.

  • Oficina de l'AMTU: c. Josep Umbert 92-94, Granollers. Sense cita prèvia.

  • Mataró Bus: c. Francesc Layret, 72, Mataró. Amb cita prèvia (per mail a info.matarobus@avanzagrupo.com).

  • Soler i Sauret: ctra. Laureà Miró, 426, Sant Feliu de Llobregat. Amb cita prèvia.

  • TMESA: carrer Iscle Soler, 9, Terrassa. Amb cita prèvia.
  • Oficines de Teisa: carrer Roger de Llúria, 26. Amb cita prèvia (trucant al 93 215 35 66).

Posa’t en contacte amb els nostres canals d’atenció per gestionar el bloqueig i la compra del duplicat, que rebràs a casa en uns 5-10 dies. El cost serà de 4,5 €.

Anar a l'inici de la pàgina