Has perdut la targeta? - T-mobilitat
Què fer si perds la T-mobilitat?
Has perdut la teva T-mobilitat i hi duies un títol on encara quedaven viatges o dies per gastar? Els pots recuperar, seguint aquests passos:
- Accedeix a l’apartat ‘Gestionar targetes’ de la teva àrea personal.
- Entra a la targeta que vols bloquejar.
- Busca el botó ‘Sol·licitud de bloqueig’ i efectua el bloqueig.
- Busca el punt d’atenció que faci duplicats que et sigui més còmode.
- Demana cita prèvia o acudeix sense cita, segons el punt.
- Amb les teves dades, demana un duplicat de targeta i paga els 4,5 €.
- Rebràs una targeta nova amb els viatges que et quedessin en la targeta perduda*.
*Tingues en compte que, si tenies un abonament temporal (T-usual o T-jove), el temps de validesa no s’atura amb el bloqueig.
Què fer si es perd la T-16?
El cas de la T-16 és diferent del d'una targeta T-mobilitat normal. Tens dues opcions:
Pots apropar-te a qualsevol dels següents punts i demanar un duplicat, per 4,5 €:
El Centre T-mobilitat: Av. de la Granvia de L’Hospitalet, 16-20. Amb cita prèvia.
Autocars Font: carrer Tamarit, 105, Ripollet. Amb cita prèvia.
Oficina de l'AMTU: c. Josep Umbert 92-94, Granollers. Sense cita prèvia.
Mataró Bus: c. Francesc Layret, 72, Mataró. Amb cita prèvia (per mail a info.matarobus@avanzagrupo.com).
Soler i Sauret: ctra. Laureà Miró, 426, Sant Feliu de Llobregat. Amb cita prèvia.
- TMESA: carrer Iscle Soler, 9, Terrassa. Amb cita prèvia.
Oficines de Teisa: carrer Roger de Llúria, 26. Amb cita prèvia (trucant al 93 215 35 66).
Posa’t en contacte amb els nostres canals d’atenció per gestionar el bloqueig i la compra del duplicat, que rebràs a casa en uns 5-10 dies. El cost serà de 4,5 €.