La T-mobilitat integra noves línies interurbanes del Bages i el Vallès Oriental - T-mobilitat
La T-mobilitat integra noves línies interurbanes del Bages i el Vallès Oriental
23 feb 2023Es sumen al nou sistema les línies interurbanes d’Alsa, al Bages, i d’Hispano Hilarienca, al Vallès Oriental
La T-mobilitat incorpora aquesta setmana una desena de línies d’autobús. Es tracta de les línies d’Alsa i Hispano Hilarienca que recorren l’ATM de Barcelona fins a la corona 6.
Alsa ja permet viatjar amb la T-mobilitat en una desena de rutes que recorren i connecten la comarca del Bages, als límits de la província de Barcelona i, per tant, de l’àrea de competència de l’ATM de Barcelona. En aquest sentit, la T-mobilitat i els seus títols integrats permeten la validació només dins dels límits de les 6 corones de Barcelona, ja que els trajectes que arriben a la 7a corona s’integraran en la T-mobilitat més endavant.
Una situació similar experimenten les dues línies d’Hispano Hilarienca (TEISA) que s’integren aquests dies: es tracta de recorreguts que transcorren pel Vallès Oriental, però que surten de Barcelona i entren en territori de l’ATM de Girona, a on no es podrà validar ni arribar amb la T-mobilitat.
Aquesta circumstància excepcional és, precisament, un dels motius que han retardat la integració d’aquestes línies: que discorren per territoris administratius diferents (Barcelona, Girona i Lleida). Aquestes explotacions tenen tecnologies diferents i han requerit adaptacions ad hoc del sistema T-mobilitat.
Actualment, el nou sistema permet viatjar per tota la xarxa ferroviària de l’ATM de Barcelona, a tota la xarxa de bus de l’àrea metropolitana de Barcelona i a pràcticament tots els serveis interurbans i urbans d’autobús de les corones 2, 3, 4, 5 i 6. Pots consultar al web de la T-mobilitat l’ampliació territorial del sistema.
Canals de venda dels títols
Pots comprar els títols de totes les zones a tots els canals de comercialització oficials de la T-mobilitat:
Les màquines d’autovenda dels operadors TMB, Ferrocarrils, Rodalies i TRAM.
Els webs de T-mobilitat, TMB i FGC, en el cas de compra de la targeta.
Les aplicacions T-mobilitat, TMB App i FGC T-mobilitat.
Canals d’atenció
La T-mobilitat posa a disposició de la ciutadania diferents canals d’atenció per resoldre dubtes i incidències:
- Twitter T-mobilitat: @T_mobilitat
- Canal d’atenció de Telegram: Telegram Atenció
- Telèfon gratuït 900 928 900.
- Centre T-mobilitat: av. de la Granvia de L’Hospitalet, 16-20. (Demana cita prèvia).