Atenció i ajuda

El personal del centre telefònic de T-mobilitat presta servei

Atenció i ajuda

Ruta de navegació

Xarxa de punts d’atenció

Xarxa de punts d’atenció

 

L’atenció a la xarxa de transport públic està preparada per a la T-mobilitat. Molts dels punts d’atenció presencials habituals de diferents operadors oferiran serveis vinculats al nou sistema i informació d’aquest. Fins i tot hi ha nous punts habilitats específicament per a prestar l’atenció relacionada amb la nova T-mobilitat.

Consulta quins punts es troben ja operatius i demana cita prèvia en el que et resulti més còmode.

Un punt d’atenció de TMB.

Tmobilitat-tmobilitatMyFrame Portlet

Tmobilitat-tmobilitatMyFrame Portlet no està disponible temporalment.

Xarxa de punts d'atenció

Descripció dels serveis dels punts d'atenció

Aquests són els diferents serveis que trobaràs als punts d'atenció de la xarxa:

  • Alta persona usuària: dona’t d’alta al sistema T-mobilitat.

  • Adquisició de suport: pots comprar la targeta T-mobilitat.

  • Càrrega i recàrrega: compra títols de transport i carrega’ls a la teva targeta.

  • Bescanvis: canvia gratuïtament la teva targeta si ha deixat de funcionar per una causa relacionada amb el mal funcionament del sistema.

  • Duplicats: adquireix un duplicat de la teva targeta, si l’has perdut o te l’han robat, o si ha deixat de funcionar per un mal ús aliè al sistema. Has de tornar a pagar el cost del suport (4,5€) però pots recuperar el títol que hi duies carregat.

  • Factures: demana factures de qualsevol compra T-mobilitat que hagis fet.

  • Gestió d’incidències: has tingut algun problema amb la T-mobilitat? Reporta-ho i iniciem el tràmit de solució.

  • Bitllet d’incidència: si has tingut algun problema amb la targeta i has hagut de comprar un bitllet d’incidència per viatjar, demana el reemborsament de l’import.

  • Altres gestions: modifica dades personals, restableix i canvia la teva contrasenya, vincula i desvincula persones usuàries a càrrec teu, creació de compte web, baixa de suport i de persona usuària.

Centre d’atenció i informació (CAI)

Centre d’atenció i informació (CAI)

El Centre d’atenció i informació (CAI) és el nucli principal d’atenció i informació de la T-mobilitat. Un centre accessible i adaptat que ofereix atenció personal i una àmplia gamma de serveis presencials:

  • Informació general de la T-mobilitat.

  • Informació sobre el sistema tarifari integrat.

  • Gestió de comptes i perfils de la T-mobilitat.

  • Adquisició de suports T-mobilitat.

  • Càrrega i recàrrega de títols.

  • Consulta els suports i els títols.

  • Gestió d’incidències, queixes i reclamacions de títols.

  • Gestió de la facturació de suports i títols.

 

El personal del centre telefònic de T-mobilitat presta servei.

Centre de gestió de la informació del transport (CGIT)

El centre de gestió de la informació del transport T-mobilitat.

Centre de gestió de la informació del transport (CGIT)

La T-mobilitat disposa del Centre de gestió de la informació del transport (CGIT), integrat dins el Centre T-mobilitat. El CGIT, que funciona 24 hora al dia, set dies a la setmana, els 365 dies de l’any, té com a funcions principals:

  • Integrar i publicar informació del transport públic i les alteracions del servei.

  • Comunicació interna de la informació de l’estat de les xarxes viàries i de situacions de crisi als operadors de transport públic.

  • Oferir serveis d’informació i assessorament a operadors i a administracions.

  • Gestionar les comunicacions externes multiplataforma (TransMet) sobre les alteracions i altres informacions d’interès del transport públic.

Passa’t a la T-mobilitat

Passa’t a la T-mobilitat

 

Tots els teus moviments en transport públic al teu abast en la mateixa plataforma, que unificarà els teus títols de transports, et permetrà comprar de forma online, fer diferents gestions i sol·licituds i estar informat/da de les novetats i possibles alteracions del transport públic.

 

Un grup de joves amb la T-mobilitat s’apropa a un autobús